دارالترجمه ترکی استانبولی

دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی

دارالترجمه ترکی استانبولی

ترجمه رسمی ترکی استانبولی

ترجمه فوری ترکی

با سلام

کشور ترکیه یکی از همسایگان جمهوری اسلامی ایران است که به لحاظ قرابت فرهنگی و دینی و کمی مسافت و نیز عدم نیاز به گرفتن ویزا و روادید و هزینه های کم سفر به این کشور تقریبا بیشترین مسافرت هموطنانمان را به خود اختصاص داده است. سفر به این کشور معمولا به چند دلیل و با چند هدف انجام میشود که بستگی به اهداف سفر مدارکی که توسط دارالترجمه باید ترجمه شوند نیز مشخص میگردد.

۱- سفر های توریستی و سیاحتی

از آنجائیکه برای مسافرت به این کشور نیازی به اخذ ویزا نیست و در فرودگاه مهر به گذرنامه زده میشود مدارک چندانی نیاز به ترجمه نیست فقط بهتر است شناسنامه یا گذرنامه ترجمه شود تا در صورت نیاز به افتتاح حساب بانکی به راحتی حساب باز شود.

۲- سفر های دانشجویی

از آنجاییکه تعدادی از دانشگاههای ترکیه هر سال توسط وزارت بهداشت و وزارت علوم جزء دانشگاههای معتبر شناخته میشوند و مدارک آنها در کشور ارزشیابی میشوند دانشجویان زیادی برای تحصیل عازم این کشور میشوند. از جمه دانشگاههای زیر:

  1.  Koc University
  2. Hacettepe University
  3. Istanbul University
  4. Ankara University
  5. Ege University
  6. Ataturk University

مدارک مورد نیاز برای ترجمه

شناسنامه 

دیپلم و ریزنمرات دیپلم

پیش دانشگاهی و ریزنمرات پیش دانشگاهی

گواهی سلامت جسمانی

آزمایش هپاتیت و ایدز

دسته دیگر افرادی هستند که برای خرید ملک و یا اقامت به ترکیه مسافرت میکنند که این افراد باید گذرنامه شناسنامه و گواهی حساب بانکی و یک سری مدارک خاص ترجمه کنند که بهتر است با دارالترجمه تماس بگیرند

گروه مقصد دیگر گروههای توریستی هستند که در زیر مطالب و عکس هایی از کشور ترکیه برای آشنایی حضورتان معرفی میشوند: 

قلعه روملی حصار استانبول 

مسجد ایاصوفیه استانبول